Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Emelie - 2 oktober 2010 12:23

Flertalet ökenråttor söker hem, ca 12 st.

Pappan svart med vita tecken,

Ena mamman svart med små vita hårstrån här och där

Andra mamman ekorrfärgad.


Ses helst att dem tas som par men kan tas enskilt med, bara dem kommer bort.

Råttorna finns i Vara och är du intresserad så maila mig på HemlosaDjur@hotmail.se !


Råttan på bild är min egna och helsyster till ungarna som söker hem.

  

Av Emelie - 2 oktober 2010 11:58

Enda sedan jag var liten, har jag verkligen älskat djur! Min passion för djur har gjort att jag alltid haft djur av olika slag, hundar, katter, hamstrar, råttor, marsvin, kaniner, fåglar och ja lite av varje i stort sett.

Jag är nu 17 år fyllda och bestämt mig för vad jag vill göra i framtiden, kämpa för djurs rättigheter!

Därför vill jag börja redan nu, fast jag behöver eran hjälp och erat stöd!

Så om du har ett djur du inte kan ha kvar av nån anledning, tveka inte! skicka iväg ett mail till HemlosaDjur@hotmail.se , i mailet ska det stå info om djuret och helst innehålla en bild av djuret. Det ska också stå en mail eller ett nmr där man kan nå er om man är intresserad av djuret, det ska helst också stå vilken stad/kommun djuret finns i.

Erat djur kommer upp både på bloggen och på min bilddagbok, www.HemlosaDjur.bilddagboken.se

Jag söker också några som vill gästblogga om hur det är att ta hand om omplacerings djur, eller om du kanske rentav jobbar/praktiserat eller vad som helst på en organisation där man tar hand om djur.

Vill du gästblogga skickar du ditt inlägg till HemlosaDjur@hotmail.se


  

Bilden är egenfotad av mig och får inte kopieras (:

Presentation


Tack för att ni stöder mig i arbetet med att ge alla djuren ett värdigt hem!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards